Absolwentka psychologii o specjalności psychologia rodziny na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła szkolenia z zakresu terapii dzieci z autyzmem, m.in. „Neurologopedyczna terapia osób z autyzmem” – szkolenie organizowane przez Ośrodek dla osób z autyzmem Effatha oraz „Droga do umiejętności – terapia małego dziecka z autyzmem w nurcie rozwojowym” – szkolenie organizowane przez Poradnię Rozwoju Dziecka i Rodziny Cresco. Ukończyła szkolenia z zakresu posługiwania się komunikacją alternatywną: system MAKATON oraz Picture Exchange Communication System (PECS) oraz podstawowe szkolenia w nurcie behawioralnym. Pracuje w przedszkolu terapeutycznym prowadząc zajęcia indywidualne, głównie dla małych dzieci. W swojej pracy, w celu rozwoju u najmłodszych dzieci umiejętności kluczowych w komunikacji, chętnie wykorzystuje muzykę, ruch oraz zabawę na dywanie. Interesuje się zagadnieniem dotyczącym rozwoju teorii umysłu.