Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła całościowy kurs przygotowujący do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychologicznego organizowany przez Ośrodek Szkoleń Systemowych w Krakowie. Absolwentka Dwuletniego Studium Socjoterapii i Psychoterapii Młodzieży organizowanego przez Krakowskie Centrum Psychodynamiczne, studiów podyplomowych na SWPS ze Stosowanej analizy zachowania oraz rocznego szkolenia w Terapii poznawczo-behawioralnej zaburzeń u dzieci i młodzieży organizowanego przez Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie. Ukończyła liczne szkolenia z zakresu diagnozy i terapii dzieci z trudnościami rozwojowymi, w tym z autyzmem. Pracuje w placówkach edukacyjnych prowadzących terapię osób z całościowymi zaburzeniami rozwoju, Poradni dla Dzieci z Autyzmem i Innymi Zaburzeniami Rozwoju oraz w gabinecie, gdzie prowadzi psychoterapię indywidualną, par i rodzin. Interesuje się rozwojem poznania społecznego u dzieci o rozwoju typowym i atypowym oraz systemową terapią rodzin i par.